Известие

Collapse
No announcement yet.

дебитомер 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • дебитомер 2.4 jtd

    ...вече с двама колеги коментирахме следният въпрос: Дебитомера / говорим да дизеловата версия.../ има ли условно казано "плавно износване" което да влияе на работата на компа,респ на колата, или функционалността му е в режим "да-не"...в смисъл или работи,или - не; в този аспект...чувам казуси , че плавното му износване или замърсяване, примерно ограничава максималната скорост на колата от двеста и нещо..на към 180-190....и други подобни влияния...
    156-2.4-JTD-99;
    156-2.4-JTD-SW-01;

  • #2
    намалява и ускорението на 3,3 и500 оборота светва че не достига достатъчно въздух и вместо да стигнеш максималния въртящ момент на 4 4 и 200 колата започва да намаля и те задължава да смениш предавката....гадна рабора... по добре си купи нов
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от jimmyfloyd
      ...и вместо да стигнеш максималния въртящ момент на 4 4 и 200 колата започва да намаля и те задължава да смениш предавката....гадна рабора... по добре си купи нов
      За макс мощност говориш явно
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        да но се усеща много дори да не си настъпил до дупка....зависи дали си и свикнал.дано съм помогнал нещо.успех
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от jimmyfloyd
          намалява и ускорението на 3,3 и500 оборота светва че не достига достатъчно въздух и вместо да стигнеш максималния въртящ момент на 4 4 и 200 колата започва да намаля и те задължава да смениш предавката....гадна рабора... по добре си купи нов
          ...за това не писах..всъщност точно така е-моята вдига обороти мах до 3800-3900....но пък дотам си е убиец, и никакви индикации на чек-а нямам....утре ми идва нов дебитомер...да видим...
          156-2.4-JTD-99;
          156-2.4-JTD-SW-01;

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от trustworthy
            Първоначално публикувано от jimmyfloyd
            ...и вместо да стигнеш максималния въртящ момент на 4 4 и 200 колата започва да намаля и те задължава да смениш предавката....гадна рабора... по добре си купи нов
            За макс мощност говориш явно
            ...именно за мах мощност иде реч...щом не може да си приближи максималната скорост - тя вдига до 180 км/ч но пък дотам,както горе споменах - си е с яко ускорение, и без индикации...???
            156-2.4-JTD-99;
            156-2.4-JTD-SW-01;

            Comment


            • #7
              ...колегата Новачев / с който вчера имах удоволствието да се запозная...Варна и Бургас сме близо/... ми сподели ,че замърсяването на дебитомера пречело/не че се съмнявам/...и се отразявало и на макс.скорост/както е и при мен/...при него,след почистване с някакъв почистващ спрей,който имал пълно изпаряване ...му се оправила колата и започнала да вдига повече от 180 ....т.е. към максималната конструктивна скоростттттт/да се уточня,че коментариите ми за максимална скорост не са щото съм и кой знае къв фен/....
              156-2.4-JTD-99;
              156-2.4-JTD-SW-01;

              Comment


              • #8
                трябва да ти светва помпана на таблото по добре нов да нямаш разправии
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

                Comment


                • #9
                  re

                  а при мен да споделя когато е по хладно времето,ми свети индикация инйектор на таблото,когато сега е по-топло,нищо не ми свети,и колата си върви идеално(супер си ускорява).а когато свети е тромава.бил сум на 3-диагностики преди когато инйектора си светеше постоянно,и ми показваxа че имам повече въздуx,замерваxа и дебитомера и показваше постоянна стоиност.но сега още веднуй казвам топло е колата върви супер и нищо не свети.
                  156 2,4jtd

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от jimmyfloyd
                    трябва да ти светва помпана на таблото по добре нов да нямаш разправии
                    Лампата свети ако дебитомера е свършил изцяло ако е замърсен не е задължително да свети. Значи дебитомера се монтира в смукателния тракт и представлява съпротивление под формата на горещ слой, който се загрява с контролиран от ЕКУ- то електрически ток така че да поддържа постоянна температура. Преминаващия покрай него въздух пропорционално на количеството си. Промяната на тока необходим за поддържане на постоянна температура, се превръща в напрежение и се подава към ЕКУ-то като сигнал за количеството въздух към двигателя.
                    И сега ако нагорещения слой е замърсен (ако видите сензора на мръсен дебитомер няма и помен от металния блясък) пречи на охлаждането на нагорещения слой и така дебитомера отчита че количеството въздух което постъпва е по малко от реалното от там Екуто си мисли че в двигателя постъпва по малко въздух прави си изчисленията и пуска по малко гориво следователно двигателя не развива максималната си мощност.
                    Но като се почисти дебитомер не означава че колата ще литне може да има други проблеми трябва и да се замери температурния датчик който отчита температурата на постъпващия въздух в двигателя дали измерва правилно.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      hi

                      къде се намира колега този датчик на постъпващата температура.благодаря
                      156 2,4jtd

                      Comment


                      • #12
                        Вграден е в дебитомера и ако се повреди се сменя целия дебитомер много подло от страна на господин Робърт Бош
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          re

                          благодаря колега много си бърз,значи мойе да има лек със почистване на дебитомера
                          156 2,4jtd

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Novachev
                            Първоначално публикувано от jimmyfloyd
                            трябва да ти светва помпана на таблото по добре нов да нямаш разправии
                            Лампата свети ако дебитомера е свършил изцяло ако е замърсен не е задължително да свети. Значи дебитомера се монтира в смукателния тракт и представлява съпротивление под формата на горещ слой, който се загрява с контролиран от ЕКУ- то така че да поддържа постоянна температура. Преминаващия покрай него въздух пропорционално на количеството си. Промяната на тока необходим за поддържане на постоянна температура, се превръща в напрежение и се подава към ЕКУ-то като сигнал за количеството въздух към двигателя.
                            И сега ако нагорещения слой е замърсен (ако видите сензора на мръсен дебитомер няма и помен от металния блясък) пречи на охлаждането на нагорещения слой и така дебитомера отчита че количеството въздух което постъпва е по малко от реалното от там Екуто си мисли че в двигателя постъпва по малко въздух прави си изчисленията и пуска по малко гориво следователно двигателя не развива максималната си мощност.
                            Но като се почисти дебитомер не означава че колата ще литне може да има други проблеми трябва и да се замери температурния датчик който отчита температурата на постъпващия въздух в двигателя дали измерва правилно.
                            mersi
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

                            Comment

                            Working...
                            X